Snurr och dramatik

Idag har jag vandrat, men jag kan inte berätta något om det, inte idag. Det får vänta tills imorgon. Minns den där bostadsrätten som jag haft till salu en tid och som nästan ingen kommit och tittat på? Igår kväll var det visning igen….gäsp…..men budgivning började direkt på visningen! Den har fortsatt idag och avslutas ikväll så förstå att jag är snurrig i skallen. Otroligt att något kan stå stilla i månader och se’n är det plötsligen dramatik och spänning på högsta nivå!

Detta inlägget är kasst, jag vet. Om jag inte hade varit med i Blogg100 så hade det inte skrivits. Nu ska jag försöka få ner lite middag. Go’ kväll!

10 tankar på “Snurr och dramatik

  1. Harriet Westerlund

    Vad roligt att det plötsligt lossnat. Med lägenheten såld, blir det väl lite lättare att planera resten av livet. Harriet

    Gilla

    Svara
  2. Angela Saborowsky

    Åh jäklar, vad jag håller tummarna…fortfarande…! Säg till när jag kan släppa 😉
    Kram / Gela

    Gilla

    Svara
  3. Annika Sigson

    Såg på Hemnet att budgivning var igång. Förstår att det måste kännas fantastiskt skönt.
    /Annika

    Gilla

    Svara
      1. Annika Sigson

        Bara att gratulera och önska lycka till med det nya boendet. Men… vem ska nu hålla koll på Lollo 😉hi,hi

        Gilla

        Svara
  4. equaltonone

    Oj va kul!!! När det väl händer så gick det snabbt minsann!! Och det här inlägget var väl inte alls onödigt! Tvärtom! /Kram och lycka till!

    Gilla

    Svara

Lämna en kommentar