En tredjedel

Detta är mitt inlägg 33 i utmaningen #Blogg100, nu är jag en bit på väg. Det är ingen tävling utan var och en utmanar sig själv att skriva ett blogginlägg per dag i 100 dagar. Jag var lite nervös inför att producera något varje dag, men det har stimulerat skrivandet. Det är inte lätt alla dagar, men som så ofta när en rutin utvecklas så formas ett spår, det flyter av sig själv.

Det som också är väldigt stimulerande är alla nya bloggar jag har upptäckt. Så olika! Skulle vilja följa flera stycken, men jag får hejda mig och gallra lite. Ta en stund och kasta dig ut i bloggvärlden – bli road och oroad!

Här hittar du alla som deltar 2014 och mer info om #Blogg100 hittar du här.
(känns listan lång och övermäktig? Börja i fb-gruppen #blogginläggen)

blogg100-logotype-300x256

Lämna en kommentar