Valborg fast inte

Här är det en helt vanlig onsdag och ingen Valborg i sikte. Har idag kastat in handduken och levt i mitt lilla vakuum där jag roat mig med att läsa böcker och packa upp. Då och då tittar jag ut genom fönstret för att kolla om jag verkligen är i Ierapetra. Och det har stämt varenda gång hittills.

Jag vill hälsa alla nya följare välkomna! Så roligt att så många är intresserade av lilla jag och mina äventyr. Jag är ganska ny bloggare så det stärker verkligen självförtroendet, men det smyger sig in lite prestationsångest också. Nu måste jag försöka vara riktigt spirituell och intressant och rolig och…..nåja, det blir som det blir.

Ni kanske tycker att jag bloggar ofta, men håll ut. Jag deltar i utmaningen Blogg100 (information finns här) där man utmanar sig själv att skriva ett inlägg dagligen i 100 dagar. Vi är nu framme vid dag 61. Det har verkligen fått fart på mitt skrivande och passar perfekt i den situation jag befinner mig! Att varje dag ta en stund att tänka igenom vad som hänt och hur gå vidare kanske man alltid borde göra.

En annan sida av Blogg100 är deltagarlistan som finns här plus facebook-grupp där bloggare lägger ut länkar till sina inlägg och den finns här. Det är som ett stort smörgåsbord, bara att ta för sig! Jag har upptäckt många nya pärlor.

Trevlig och solig Valborg!

blogg100-logotype-300x256

2 tankar på “Valborg fast inte

  1. Cathrine

    Utrolig tøft av deg! Du gjør nok som mange drømmer og ønsker om, men som på grunn av omstendighetene eller manglende mot ikke får realisert drømmen sin. Stå på, lev livet. Håper du deler med oss noen bilder etterhvert 🙂

    Gilla

    Svara

Lämna en kommentar